• Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Youtube

El Mercat de les Flors es transforma: gràcies per seguir amb nosaltres

El Mercat està vivint una etapa de transformació – una important intervenció per renovar el seu edifici amb l’objectiu de preparar-lo per a les properes dècades. Tot i que les sales segueixen funcionant amb normalitat, volem compartir amb vosaltres aquest procés col·lectiu que fem junts. El mes de novembre de 2023 es van iniciar les obres de rehabilitació de l’edifici històric construït per a l’Exposició de 1929, amb l’objectiu de garantir un espai més accessible, sostenible i flexible. Des de llavors diversos espais de l’edifici han patit o patiran una intervenció progressiva. Mentrestant, però, la programació al Mercat continua, el públic segueix essent benvingut i les activitats programades es mantenen.

El fet de compatibilitzar obres i programació és una oportunitat per reafirmar un dels valors centrals del Mercat: en moviment constant. Volem que aquesta transformació no es visqui com una interrupció, sinó com un pas endavant. Un moment per créixer, obrir-nos, arribar més lluny i fer que el Mercat estigui cada cop més a prop de la ciutat i les persones.

Us demanem, com sempre, la vostra complicitat: us convidem a arribar uns minuts abans de les sessions per facilitar l’accés, i agraïm la vostra comprensió davant possibles molèsties inherents a qualsevol obra.

Gràcies per continuar participant de la vida del Mercat: cada espectacle, cada assaig o cada trobada significa que aquest espai segueix vigent i es reinventa. Us mantindrem informats de les evolucions del projecte. Seguiu la nostra actualització al web i a les xarxes.