• Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Youtube

Cia de Dansa Mar Gómez

Perdiendo el tiempo

Del 13 al 15 i del 18 al 22 de gener de 2012
ESPECTACLE PASSAT
  • Temporada

    2011-2012

  • Durada

    60 minuts

  • Tarifa

    15€ – 13€ (tarifa D)

  • DIVENDRES JOVE

    10€

  • Horari

    Dissabtes 14 i 21, i diumenges 15 i 22: 19h Resta de dies: 21h

  • Espai

L’ESPECTACLE

Espectacle inclòs en la programació del FLIC (Festival de Literatures Infantil i Juvenil)

Perdiendo el tiempo uneix la trajectòria de dos artistes de diferents àmbits: la ballarina i coreògrafa Mar Gómez, que aporta la teatralitat a través del moviment, amb calidesa i sentit de l’humor, i Ignasi Gil amb la seva acrobàtica destresa.

Dos personatges formen part d’un gran engranatge: viuen tancats dins d’un rellotge sense saber-ho. Arribat un dia, el temps s’atura, l’engranatge es trenca i les hores de vida s’acaben. En lloc d’aprofitar per fer allò que mai feren, decideixen perdre el poc temps que els queda… divertint-se.Perdiendo el tiempo és un càlcul sobre la vida, un pols al temps, un còmput de valentia i un gran homenatge a aquells esplèndids minuts que fan que existir valgui la pena.

FITXA ARTÍSTICA

Direcció artística Mar Gómez
Intèrprets Mar GómezIgnasi Gil
Coreografia Mar Gómez
Adjunt coreografia Xavier Martínez
Concepció espai escènic Mar GómezIgnasi Gil
Disseny escenografia Joan Jorba
Concepció element circense Ignasi Gil
Disseny vestuari Mariel Soria
Disseny il·luminació Sandra Caballero
Concepció espai sonor Mar GómezIgnasi Gil
Sonorització Josep Puigdollers
Producció Menu Carvajal
Administració Menu Carvajal
Coproducció Mercat de les Flors, CAER de Reus, Cia. Mar Gómez

LA COMPANYIA

Amb un estil caracteritzat per la teatralitat, l’humor, el ritme narratiu, el gest i el moviment, la companyia de dansa Mar Gómez ha creat nombrosos espectacles des de la seva formació l’any 1992. Ignasi Gil, especialista en perxa xinesa i roda alemanya, va aprendre les tècniques aèries i el trapezi volant a l’Escola Nacional de Circ de Rio de Janeiro, al Brasil. De la mà del canadenc Alvin Tam, de l’Escola de Circ de Montreal, va descobreix la tècnica del pal xinès, de la qual n’ha fet la seva especialitat.