2023-2024
50 minuts aprox
14 €
10€
19 h
Aquest treball es defineix com una recerca interdisciplinària a partir de la paraula, dels cossos, de la llum, del so i dels objectes i s’articula al voltant de la qüestió de la despossessió en les seves diverses dimensions: les polítiques, les biogràfiques i les poètiques. Sense el meu cos, sense els meus objectes, sense les pròpies imatges, sense el lloc conegut, sense el temps, sense la veu… què queda? Si faig l’exercici de ser un altre cos, ser objecte, ser imatge, ser d’un altre temps, d’un altre lloc, parlar amb una altra veu, què es revela?
Ballarina i coreògrafa, Constanza Brnčić és llicenciada en filosofia, màster en Pensament Contemporani i Tradició Clàssica per la UB, on actualment està realitzant la seva tesi doctoral. Combina la seva tasca artística i de recerca en l’àmbit de la creació en arts vives, amb especial interès en la contextualitat de les pràctiques, i la realització de nombrosos projectes i encàrrecs -entre els quals destaca el projecte comunitari PI(È)CE (2011_2022) i el treball Registres Evanescents, recentment presentat, entre d’altres-, amb la docència de Composició, Improvisació i Tècniques de Moviment al Conservatori Superior de Dansa (CSD / Institut del Teatre).
Direcció i interpretació Constanza Brnčić / Acompanyament, concepció artística i tècnica Beatriz González Magadán / So i música Alfredo Costa-Monteiro / Acompanyament artístic Carolina Campos / Fotografia i vídeo Tristán Pérez-Martín / Concepció de l’espai sonor Adrià Juan / Il·luminació Conchita Pons / Creació de continguts rrss Diana Pop / Producció Ariadna Miquel / Ajudantia en pràctiques Marta Fernández Tusón / Agraïments Gabrilela Blanch, Roberto Fratini, Sara Ojanguren, Albert Tola, Blanca Tolsà
Coproducció Mercat de les Flors / Amb el suport Departament de Cultura, Beques Barcelona Crea 2023, Graner, fàbrica de creació, L’Estruch de Sabadell