• Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Youtube

JUAN DOMÍNGUEZ

Festival IF: Dirty

7 de novembre
Popup - Descomptes Popup - Més informació
  • Abonaments a la venda a partir del 12 de juny a les 12 h.
    Entrades a la venda a partir del 19 de juny a les 10 h.

  • COMPRAR ENTRADES

A partir de l’experiència concreta de tocar fang amb les mans, Juan Domínguez proposa en aquesta instal·lació performativa i participativa parar l’atenció en altres sentits més enllà de la vista, com són el tacte i l’oïda. Es tracta de desenvolupar una forma d’escolta a través del contacte i que el contacte sigui una forma de coneixement. Dues preguntes travessen la peça: què escolto quan toco? Què toco quan escolto? L’obra reflexa la importància de lo que succeeix entre els cossos mentre escolten i toquen junts.

Juan Domínguez és artista, creador, curador i docent en l’àmbit de la coreografia i les arts vives. Viu i treballa entre Berlín, Ciutat de Mèxic i Madrid. Des de 1992 desenvolupa una pràctica que explora el teatre com a mitjà expandit, replantejant els límits de la dansa i la performance a través de la investigació del cos, el temps, l’espai i la percepció. Ha creat nombroses obres i ha desenvolupat una important tasca curatorial i de programació.

Concepte i direcció Juan Domínguez / Acompanyament artístic Julia Rodríguez / Disseny so Eric Desjeux
Producció Juan Domínguez / Amb el suport La Casa Encendida Madrid, La Gineta Monachil-Granada, Festival Transversales Mérida-México, Teatro Calderón de Valladolid i GC De Markten, Pianofabriek, Kaaitheater Bruselas en el marc d’Europalia 2025