Administratiu qualificat – Comunicació digital / Comunicació Graner (OP) Incorporació: Immediata a partir de la resolució Publicación de la convocatoria: 3 de junio de 2025 Fecha final convocatoria: 15 dies a partir de la publicació al BOPB Documentos: Bases de l'oferta Formulario de inscripción * Campos obligatorios 1. Les vostres dades Nom* Cognoms* DNI o document acreditatiu nacionalitat* Telèfon* Correu electrònic* Adreça (carrer, plaça...)* Municipi* Codi postal* IMPORTANT Els mèrits valorables en experiència professional a empreses relacionades en aquest formulari i al CV, cal que es corresponguin amb la denominació de les empreses que consten a l’Informe de Vida Laboral. 2. Documentació Pugeu des del vostre ordinador la següent documentació (tots els documents han de ser en format word o pdf i un pes maxim de 20 MB): DNI, NIE o altre document acreditatiu de la nacionalitat* Currículum Vitae actualitzat en el que es reflecteixi clarament les tasques i funcions desenvolupades* actualitzat especialment en les tasques i funcions vinculades al lloc de treball que s'ofereix. Certificats de serveis prestats corresponents a l'acreditació de tasques realitzades a altres administracions públiques Certificats d'empreses del Sector Privat per a qui s'ha prestat serveis acreditant-ne la naturalesa Certificat de Vida laboral per acreditar les tasques realitzades en el sector privat* Emès per la Tresoreria General de la Seguretat Social, les dades del qual coincideixen amb el que s'especifica al Currículum Vitae Adjunteu en un sol document pdf. carta de motivació (facultativa) i altra documentació que creieu necessària a tenir en compte en el procés de valoració de mèrits. Es tindran en compte els cursos i seminaris de formació acreditats amb títol, certificat d'aprofitament o d'assistència. 3. Declaro Que autoritzo que tota la comunicació oficial referida a aquest procés de selecció es pot realitzar a través de l'adreça de correu que he referit anteriorment* Que no estic inhabilitat/da per sentència ferma per a l'exercici de les funcions públiques* Que són certes totes les dades consignades en aquesta sol·licitud i la documentació que hi annexo* Que no estic separat/da per resolució disciplinària ferma del servei de cap administració pública* Que tinc capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques de la plaça.* Que a la data que expira el termini per a la presentació de sol·licituds, compleixo totes les condicions exigides a la convocatòria, i puc acreditar-les documentalment* Que tinc obert un compte corrent a una entitat bancària espanyola, en el qual, en cas de ser contractat/da, es gestionaran tots els conceptes salarials.* Que tinc disponibilitat horària per realitzar les tasques descrites a l'oferta del lloc de treball.* Que, en atenció al que disposa el Reglament General de Protecció de Dades de la Unió Europea, ACCEPTO expressament el tractament de les dades personals que facilito únicament i exclusiva per operar en aquest procés de selecció, inclosa la seva cessió a tercers si és necessària la seva participació en el procés de selecció.* 4. Puc acreditar quan em sigui requerit Que compleixo els requisits relatius a la nacionalitat recollits als apartats d) i e) del punt 4.1 de les Bases d'aquesta oferta de treball* Tenir 16 anys complerts i no superar l'edat establerta per a la jubilació forçosa* Que disposo del títol batxillerat, tècnic LOE o equivalent. En concret puc acreditar el títol oficial de:* 5. Idiomes obligatoris Català nivell C1 mínim* Castellà* 6. Formació complementària Es valorarà, a banda de l’obligatòria per accedir la plaça, la formació directament relacionada amb les funcions a desenvolupar. Es tindran en compte els cursos i seminaris de formació acreditats amb títol, certificat d’aprofitament o d’assistència Acreditació de disposar del nivell B1 o superior de llengua estrangera Es valorarà 1 punt per cada idioma acreditat, fins a un màxim de 2 punts Per altres formacions vinculades al lloc de treball segons durada, i fins a un màxim de 7 punts Els punts es repartiran segons la durada que s'indica a continuació: - Cursos fins a 20 hores: 0,25 punts - Cursos de 21 a 50 hores: 0,50 punts - Cursos de 51 a 100 hores: 1 punt - Cursos de més de 100 hores: 1,5 punts Adjuntar la documentació en un sol document Acreditació de ponència, seminari impartit o premi guanyat en l’àmbit de la comunicació i la cultura Es valorarà a raó de 0,2 punts per acreditació, fins a un màxim d'1 punt El total de punts a repartir per mèrits formatius no podrà superar els 10 punts. Veure bases per altres qüestions relatives a criteris de puntuació Annex A fi i efecte de facilitar la puntuació de mèrits de cada un dels candidats admesos al procés de selecció, es sol·licita d'ordenació d'experiències professionals que cada candidat pot acreditar en relació als conceptes avaluables següents: 1) Detall dels mèrits rellevants relatius a l'EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL (fins a 30 punts) 1.a) Experiència en tasques relatives a (a raó de 1,25 punts per cada 3 mesos de treball acreditat fins a un màxim de 7 punts): Gestió i manteniment de webs Creació de continguts i gestió de xarxes socials, executant, supervisant i avaluant campanyes de pagament Redacció i maquetació de notícies i butlletins informatius Entitat / empresa on s'han desenvolupat les tasques Temps treballat Breu descripció de les tasques realitzades + Añadir más 1.b) Experiència en tasques relatives a (a raó de 1,25 punts per cada 3 mesos de treball acreditat fins a un màxim de 9 punts): Guió, enregistrament, edició i muntatge de material audiovisual com entrevistes, reportatges, càpsules per a xarxes. Programes de disseny. Fotografia i retoc fotogràfic Entitat / empresa on s'han realitzat les tasques Temps treballat Breu descripció de tasques + Añadir más 1.c) Experiència en tasques relatives a (a raó de 1,25 punts per cada 3 mesos de treball acreditat fins a un màxim de 10 punts): Acompanyament artístic des de l’àmbit de la comunicació Creació d’estratègies de comunicació dins el sector de les arts en viu Treball en la comunicació de grans equipaments culturals (Nivell E5 / E3 de l’SPEEM) o de reconegut prestigi Entitat / empresa on s'han realitzat les tasques Temps treballat Breu descripció de tasques realitzades + Añadir más 1.d) Experiència professional acreditada en equipaments culturals, teatres o associacions principalment de l’àmbit de les arts escèniques, tant des del punt de vista artístic com tècnic, (a raó de 0,5 punts per cada 3 mesos de treball acreditat, fins a un màxim de 2 punts) Entitat / empresa on s'han realitzat les tasques Temps treballat Breu descripció de tasques realitzades + Añadir más 1.e) Experiència professional acreditada en tramitació d’expedients d’àmbit administratiu i contractació (a raó de 0,5 punts per cada 3 mesos de treball acreditat, fins a un màxim de 2 punts) Entitat / empresa on s'han realitzat les tasques Temps treballat Breu descripció de tasques realitzades + Añadir más Sol·licito Ser admès/esa en el procés selectiu convocat per a la provisió de palça d'ADMINISTRATIU/VA QUALIFICAT/DA en el lloc de COMUNICACIÓ DIGITAL / COMUNICACIÓ GRANER - Oferta Pública- * Pot ampliar informació en relació al tractament de dades personals que fa el Consorci Mercat de les Flors a la nostra web Enviar