• Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Youtube

Alain Buffard

(Not) a love song

4 i 5 d'octubre de 2007
ESPECTACLE PASSAT
  • Temporada

    2007-2008

L’ESPECTACLE

(Not) a love song parteix d’uns jocs creuats entre teatre, música i dansa per tal de crear una comèdia musical, en què les protagonistes són, o millor dit, creuen ser Maria Félix, Bette Davis, Marlene Dietrich o Gloria Swanson. Unes dones que escapen de la seva terriblement mediocre realitat per convertir-se, al menys durant una nit i amb l’ajuda d’un vell amic músic, en les estrelles que sempre han somniat ser.

FITXA ARTÍSTICA

Concepció i escenografia Alain Buffard amb Miguel Gutierrez, Vera Mantero, Claudia Triozzi i Vincent Ségal
Adaptació musical Vincent Ségal
Il·luminació Yves Godin
Vestuari Yohji Yamamoto, Casey Vidalenc (per Miguel Gutierrez),Chanel (per Vera Mantero), Christian Lacroix (per Claudia Triozzi),Casey Vidalenc (per Vincent Ségal)
Fotografia Marc Domage
Direcció tècnica Christophe Poux
Disseny de so Félix Perdreau
Construcció cadires Claire Vaysse
Producció i gira Tanguy Accart, Hélène Joly

 

Producció PI:ES
Coproducció Festival Montpellier Danse 2007, Festival d’Automne de Paris, Les Spectacles Vivants – Centre Pompidou, Centre Chorégraphique National de Montpellier Languedoc-Roussillon – programme ReRc, Centre de Développement Chorégraphique de Toulouse Midi-Pyrénées, L’échangeur – Fère-en-Tardenois, Tanzquartier de Viena
Amb el suport Ménagerie de Verre / Studiolab, Bonlieu – Scène Nationale d’Annecy, Pôle Sud – d’ Strasbourg

PI:ES compte amb el suport de DRAC Ile-de-France, Ministeri de Cultura de França i CulturesFrance

LA COMPANYIA

Alain Buffard neix i viu a França; va ballar amb Alwin Nicolas i Viola Faber al Centre Coreogràfic Nacional d’Anger, des d’on es va especialitzar en elcontact i la improvisació i avui és un intèrpret irreemplaçable. Ha treballat amb Briggitte Farges, Daniel Larrieu, Régine Chopinot, Philippe Decouflé. També ha treballat en el món del cinema i les arts plàstiques. Els seus projectes es caracteritzen per la força i el distanciament, amb una continua capacitat de renovar i trencar les definicions, restriccions i convencions de la dansa contemporània.